marți, 15 noiembrie 2011

Gradina primavara !

Primavara lui 2011 a fost friguroasa,toate au rasarit mai tarziu.
Primele zarzaveturi au fost : ceapa,usturoiul,stevia din belsug,spanacul pe post de salata,ridichiile ,loboda.
Mancam  salata din :spanac,ceapa,usturoi,stevie,ridichii in special frunzele,loboda.
Fac tot felul de mancaruri cu primele zarzaveturi ,
vrem sa mancam cam ce se face la noi in gradina ,de la piata cumpar decat ce nu avem.
Incet si zgribulite apar primele semne la morcov,dovlecei,
mirodenii :patrunjel,marar,leustean,schinduf,busuioc,menta,tarhon.

Dupa 1 mai am plantat in solar rosii,castraveti,ardei,vinete ,plante sanitar:busuioc,cimbru,craite,galbenele.
In gradina am schitat solele ,le-am imprejmuit ,ca sa stie cateii pe unde au voie sa zburde .
Din cauza frigului deabea dupa 15 mai am plantat in gradina rasadurile de rosii,ardei,vinete.
Am semanat fasole fideluta oloaga,fasole la metru,porumb de floricele,dovlecel la metru.
A fost interesant sa vezi cum fiecare incearca sa iasa la lumina ,.
Ce a fost si mai interesant ca buruienile nu au avut deloc problema cu frigul ,cu iesitul pe oriunde,a fost ceva munca sa le disciplinez ,sa inteleaga ca nu mai sunt binevenite in gradina noastra..
Am plantat printre legume plante sanitar:busuioc,cimbru,craite,galbenele.
Copacii au inflorit mai tarziu ca in alti ani,
avem 2 visini tineri,1 corcodus adolescent,un cais batran ,saracu are peste 30 ani ,nu prea l-am ingrijit si el tot mai rodeste.Am mai pus ceva pruni salbatici de la camp,avem un smochin care este transplantat din alt loc ,anul asta este de acomodare.
Per total Primavara a fost capricioasa ,
dar ne-a dat voie sa ne organizam,
primele roade deja le papam urmeaza celelalte.
Cam asa arata inceputul unui nou sezon:





Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!


Mihaela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!