duminică, 26 iulie 2020

Liliac Indian-Lagerstroemia Indica


Liliac Indian-Lagerstroemia Indica Pink & White
Liliac Indian-Lagerstroemia Indica Rosea Nova

 Tijele de anul trecut le-am taiat si noi lastari 
au inceput sa creasca.

  



In gradina casei din Magura-Teleorman erau cativa lilieci cu floare batuta albi si lila,frumosi,dar se trec repede ,apoi ramanea cam uratel,vroiam ceva care sa infloreasca toata vara.
Liliac Indian-Lagerstroemia Indica de cum l-am vazut pe net ,mi-am dorit sa il am in gradina,este un arbust decorativ care poate creste sub forma unei tufe ,ori ca un copac ,la maturitate poate ajunge la 3-5 m.
Liliac Indian-Lagerstroemia Indica are florile mari si cresc sub forma de buchete dense cu aspect batut,de nuante diferite de la roz la rosu,ori bicolore.
Liliac Indian-Lagerstroemia Indica prefera o zona cat mai insorita,dar si semiumbra,infloreste din iulie pana la sfarsitul lunii septembrie,are o rezistenta ridicata la temperaturile scazute si prefera solurile bine drenate cu o umiditate medie. Suporta foarte bine tunderea astfel i se poate da o forma sau marime care sa se potriveasca in balcoane sau terase.


 Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

2 comentarii:

  1. Se toaletă a după înflorire și în septembrie înflorește din nou

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!