vineri, 10 iulie 2020

Delosperma Cooperi-Floarea de cristal

Delosperma Cooperi-Floarea de cristal este o planta perena suculenta,nepretentioasa fata de mediu,ideala pentru acoperit solul in locatii insorite,semiumbra,bine drenate,excelenta pentru grădini rock,de-a lungul marginilor bordurilor sau intinzandu-se peste un perete,in jardiniere,jgheaburi,ghivece mari,în ghivece suspendate,aranjamente cu cactusi,etc.
Delosperma Cooperi este vesnic verde,se inmulteste foarte usor din bucati mici de planta,fac repede radacini si se intind destul de rapid.
Infloreste din mai pana toamna tarziu,este foarte spectaculoasa.
In 2018 am facut primul aranjament in care am vrut ca Delosperma cooperi sa acopere suprafata,a crescut si peste margini si arata ca in foto.


  Delosperma Cooperi in 2020
 Delosperma Cooperi in 2018






Delosperma cooperi intr-un ghiveci mare

Delosperma cooperi intr-un adidas
In primavara 2020 am rearanjat gradinita din fata casei,
am pus diverse plante majoritar perene
 si pe alocuri am pus si Delosperma cooperi,
asta fiind pe la sfarsitul lunii mai.
In foto se vede cum se dezvolta,
ultimile foto fiind la inceputul lui iulie 2020.








Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

2 comentarii:

  1. este superba floarea, iar gradina ta e o splendoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!intr-adevar este o planta foarte frumoasa si imi place ca se intinde foarte repede si infloreste pana da frigul.Vreau sa am in gradina cat mai multe plante perene care infloresc mult timp si nepretentioase.

      Ștergere

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!