marți, 31 decembrie 2013

Idei de ghivece

Mai sunt cateva ore si se termina anul 2013 si intram in noul an 2014,
cu ocazia asta urez si eu sa fie un an mai bun,cu sanatate si realizari cat mai multe.
La multi ani!
Am adunat ceva foto cu idei de cum se pot planta legumele/verdeturile/florile in containare,recipiente reciclate,idei traznite,ceva mai deosebit ce sa faca din gradina un loc inedit.
Pe scurt idei pentru toti si pentru toate.
Sper sa placa si sa inspire.


Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

6 comentarii:

  1. Ce de inspiratie la un loc, cata veselie in aceste imagini. Un anu bun si tot ce-ti doresti ! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,iti doresc si eu la fel1
      Imi plac ideile mai traznite si mai ales din materiale care se pot recicla.
      Ai vazut din anvelope ce minunatii se pot face?
      Anul trecut am pus in practica ideea cu dovlecelul pe verticala,este grozav,se castiga mult spatiu.
      La multi ani!

      Ștergere
  2. Atatea idei la un loc incat nici nu mai stii pe care s-o pui in aplicare. Super tare articolul, sa aveti succes si numai reusite in acest nou an, sa va bucurati de frumusaetea, gingasia si parfumul florilor si sa aveti camara plina de roadele gradinii. O seara frumoasa,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe indelete ,punem cate ceva in aplicare.
      Multumesc,pentru urari,la fel iti doresc si eu!

      Ștergere
  3. Multumesc pentru idei! o(-_^)o

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!