sâmbătă, 24 iunie 2017

Arbustii de Aronia in gradina de la Magura

In toamna lui 2015 am plantat o parte din arbustii de Aronia in noua gradina din Magura-Teleorman.Evolutia lor in 2016 a fost buna,au produs cam 20 kg de fructe,a fost bine pentru primul an de rod,chiar daca sunt arbusti de 3 ani ,din cauza ca au fost crescuti inghesuiti au avut fiecare doar cateva grame in anul 3.
Cum i-am plantat si evolutia lor in 2016 am pus foto in album,clik pe link
https://goo.gl/photos/xYmEbypw1FKaJE4D9
In primavara 2017 pe majoritatea i-am taiat la 40-50 cm de sol ca sa se faca tufa uniforma cu noii lastari crescuti in 2016.
In foto se vede evolutia lor de acum ,pur si simplu m-au uimit ce grozavi sunt.
Doar cu cativa arbusti am ceva probleme de nutritie si mi-am dat seama ca toti cu probleme sunt in zona cu mult pir,deja am inceput eliminarea lui ,dar dureaza ceva vreme.
Bineinteles ca pe varfuri au venit si ceva Afide,dar le-am eliminat manual si cu ajutorul ploilor care au fost vad ca au cam disparut.
A fost o feerie cand au inflorit ,nu am reusit prea bine sa surprind asta in fotografii,iar acum fructele sunt din ce in ce mai mari,pe multi a trebuit sa ii leg de cate un par caci sunt foarte incarcati de fructe si se aplecau pe pamant.
In foto se vad cum au crescut anul asta si urmeaza sa fac foto cu fructele coapte si cu cantitatea de fructe,sunt tare curioasa cat vor produce anul asta.

































Incepe chiar de astazi sa faci mici schimbari in stilul de viata!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,impresiile sunt binevenite!